المپیک ۲۰۲۴| مجلل: حضور در المپیک نیازمند تجربه بالایی است/ نسبت به حریفان عقب‌تر هستیم + ویدیو

12:10 - 09 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۶۳۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
المپیک ۲۰۲۴| مجلل: حضور در المپیک نیازمند تجربه بالایی است/ نسبت به حریفان عقب‌تر هستیم + ویدیو
نماینده قایقرانی رویینگ تک نفره ایران در المپیک پاریس گفت: المپیک آوردگاه بزرگی است و در سنگین وزن برگزار می‌شود و من سنگین وزن نیستم.

خبرگزاری میزان - فاطمه مجلل، نماینده ۲۲ ساله قایقرانی رویینگ تک نفره ایران پس از ناکامی در صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن بازی‌های المپیک پاریس، اظهار داشت: حضور در بازی‌های المپیک نیازمند تجربه بسیار بالایی است و خیلی متفاوت‌تر از سایر رقابت‌هاست. روئینگ هم نسبت به سایر رشته‌های قایقرانی متفاوت‌تر است.

وی ادامه داد: مسافت‌ها در‌ روئینگ طولانی است و ۲۰۰ - ۳۰۰ متر نیست و ۲ کیلومتر باید پارو زد که نیازمند تجربه و آمادگی جسمی و ذهنی بسیار بالایی است. شاید کمی از نظر تجربی پایین‌تر از حریفانم بودم و این کمی باعث شد تحت فشار قرار بگیرم.

ملی‌پوش روئینگ ایران در المپیک گفت: آنطور که باید نتوانستم رقابت کنم و زمان مطلوب مورد نظر خودم نبود. تلاش می‌کنم در آینده نتایج بهتری کسب کنم و جبران کنم.

مجلل در پایان تصریح کرد: از نظر امکانات نسبت حریفان عقب‌تر هستیم و حتی من حریف تمرینی نداشتم و به تنهایی تمرین می‌کردم و این انتظار زیاد است با چنین حریفانی رقابت کنم. از نظر وزنی هم حریفانم از من سنگین‌تر بودند چون المپیک تنها در سنگین‌وزن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: المپیک پاریس 2024

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *